فرشته کوچولو ...

احتمالی برای داشتن یه دختر کوچولو

1390/3/13 9:22
نویسنده : هدا
775 بازدید
اشتراک گذاری

١٣ خرداد ماه (3 جون) من و بابایی رفتیم بیمارستان کودکان جهت انجام تست سلامت جنین. ما مطمئن بودیم که تو سالم سالمی ولی باید این تست رو می دادیم. اونروز یه سونو گرافی مفصل دادم که دکتر گفت من 11 هفته و 5 روزمه و تو 4 سانتی متر و 8 میلیمتر هستی و قلبت هم 159 بار در دقیقه می زد. همه اینها نشونه سلامت تو بودن و آزمایش خونی رو هم که ازم گرفت گفت همه چیز نرمال هست و من یه فرشته کوچولوی سالم دارم تو دلم. اونروز مامایی که سونو می کرد گفت حتمال می ده که تو پسری. بابایی کمی جا خورد آخه اون خیلی وقته که دلش یه دختر کوچولو می خواست و از 6 سال پیش اسمت رو هم انتخاب کرده بود ولی با این حال خوشحال شد منم گفتم خوبه الان دکتر بیاد و بگه دختره اونوقت کلی می خندیم چون هنوز هم نمی دونستیم تو چی هستی شیطون. وقتی دکتر متخصص اومد تو اتاق تا سلامت تو رو برامون توضیح بده گفت تبریک می گم یه دختر کوچولو دارین من و بابایی کلی خندیدیم دکتر گفت چرا می خندیم و وقتی ما بهش گفتیم چرا برگشت و تمام عکسهای ماما رو نگاه کرد و گفت من 90 در صد می گم دختره ولی تو سونوی بعدی 100 در 100 می فهمین چیه ... کوچولوی شیطون بازم به ما نگفتی چی هستی وروجک :)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)