فرشته کوچولو ...

هفته 33

1390/8/10 9:41
نویسنده : هدا
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته مامان. امروز 32 هفته و 4 روزمونه و با بابایی رفتیم دکتر تیروئید که گفت خدارو شکر همه چیز خوبه و تیروئید من از 9.6 تو 3 ماهگی تو، رسیده به 0.8 که این عالیه . بعد هم رفتیم دکتر زنانم و گفت 1 کیلو چاق شدم از این بابت خوشحال بود البته هنوز هم به نسبت قبل از بارداری کمبود وزن دارم ولی خدارو شکر تو خوبی و این من رو آروم می کنه عزیزم. دکتر ازم پرسید آتریا تکون می خوره؟ منم گفتم خیلی زیاد، نمی زاره بخوابم تو 24 ساعت شاید 4 تا 6 ساعت بتونم بخوایم اول خندید گفت خوبه. بعد اومد صدای قلبت رو بذاره که بشنویم ولی تو اینقدر تکون خوردی و از زیر دستش در می رفتی و شکم من رو بالا و پایین کردی که خودش کلی خندید و گفت فکر می کردم شوخی می کنی که می گی خیلی تکون می خوره ولی واقعا خیلی شیطون و با نمکه . خلاصه بعد از 5 تا 10 دقیقه بالاخره گذاشتی صدای اون قلب کوچولوتو بشنویم 146 بار در دقیقه . قربونت برم من که اینقدر شیطون بلایی. دکتر گفت کوچولوی سالم و زبلی داری. خدارو شکر عروسک مامان حالا اونم حرفهای من باورش شد که می گم معلوم نیست اون تو چکار می کنی کاش می تونستم یه دوربین بذارم تو دلم و ببینم تو واقعا کشتی میگیری، می دویی، فوتبال بازی می کنی، شنا می کنی یا اینکه جات تنگه عزیزم که همش می لولی :))))))))))

راستی امروز برات یه پیراهن و دامن و کلاه خوشگل خریدیم که وقتی می برمت ایران همه درسته قورتت بدن عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیلای
10 آبان 90 6:04
مواضب خودتو عروسک شیطونت باش