فرشته کوچولو ...

دیدار های پایانی ما از توی مانیتور

1390/6/14 9:25
نویسنده : هدا
847 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 6 سپتامبر هست و من دکتر داشتم ولی گفت که دیگه سونو ندارم تا هفته آخر من و بابایی هم چون خیلی دلمون برات تنگ شده بود دروغ گفتیم که تو اصلا تکون نمی خوری. دکترم اول شوکه شد و وقتی صدای قلبت رو گذاشت مثل ساعت می زد و گفت آتریا سالم سالم هست ولی من و بابایی اصرار کردیم که می خوایم ببینیمش و اون هم به ناچار ما رو فرستاد اتاق سونوگرافی. شاید امروز آخرین باری باشه که از توی مانیتور می بینمت . دلم برات تنگ می شه دختر کوچولوی من . امروز گفت که تو نیم کیلو هستی و من هم 25 هفته دارم. دکتر گفت همه چیز خوب و نرمال هست فقط این خودم هستم که همش دارم وزن کم می کنم البته من از این بابت خوشحالم فقط امیدوارم به تو آسیبی نرسه عروسکم.

صورت خوشگل توپولوته که داری به ما می خندی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)