فرشته کوچولو ...

سونو آخر ..

1390/9/10 19:22
نویسنده : هدا
790 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی مامان

دیروز رفتم دکتر و سونوی آخر رو انجام دادم . دیروز ما تو هفته 36 و 6 روز بودیم و وزن تو 2.200 بود . دکتر گفت تا موقع زایمان به 3.200 می رسی ولی بازم خیلی توپولی نمی شی و نرمال هستی ولی از همه شرایط خیلی راضی بود عزیزم . گفت که کاملا چرخیدی و سرت تو لگن قرار گرفته و دهانه رحمم هم 1 سانتی متر باز شده و این نشون دهنده اینه که داریم به اومدنت نزدیک می شیم عزیزم .

من و بابایی صورت خوشگلت رو دیدیم . اینقدر ملوس و قشنگ بود که نمی تونستم جلو خوشحالی و خندم و بگیرم . یه دماغ کوچولو با لبها و چونه برجسته ... نمی دونم به دنیا بیایی هم همینطوریه یا نه ولی خیلی دلم می خواد زودتر ببینمت و دارم همش روزشماری می کنم .

مامان فاطی و بابا فرضی امشب حرکت می کنن و فردا می ریم دنبالشون :)) می دونم که تو هم خوشحالی عسل من . می خوام این رو همیشه بدونی که خیلی خیلی خیلی دوستت داریم، هم من و هم بابایی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)