فرشته کوچولو ...

تولد مامانی

1390/8/28 8:34
نویسنده : هدا
847 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم که بابایی اسمت رو گذاشته "ماه" ... دلیلش هم اول اسم هر سه تاییمون هست که با وجود تو "ماه" زندگی ما کامل شد

ماه من، امروز تولد مامانی بود. آخرین تولدی که من و بابات دو نفری جشن گرفتیم . البته تو هم بودی و برای خودت شیطونی می کردی ولی فقط من حست می کردم عزیزم . خوشحالم که سال دیگه شمع های تولد من رو هم تو فوت می کنی. اونموقع تازه یاد گرفتی که راه بری و با شیرین کاریهات کادوی تولدم رو بهم می دی که از همه چیز برام پر ارزش تره.

امسال هم بهترین هدیه رو گرفتم و اون هم وجود عزیز تو توی دل خودم بود که با تمام وجودم عاشقتم و آرزو کردم که همیشه سلامت و موفق باشی عزیزم

ماه من دوستت دارم نه کمتر از خداااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خورشيد
29 آبان 90 9:26
تولدتون مبارك. الهي ماه قشنگتم به سلامتي به دنيا مياد و روشني بخش خونتون ميشه.
نیروانا
29 آبان 90 11:41
مبارک باشه عزیزم و به سلامتی و شاذی آتریای قشنگت هم به دنیا بیاد
مامان مسافر كوچولو
4 آذر 90 21:46
تولدت مبارك مامان هدا.