فرشته کوچولو ...

اسامی بامزه

1390/8/5 3:05
نویسنده : هدا
2,253 بازدید
اشتراک گذاری

آتریای مامان الان که هنوز به دنیا نیومدی هر کس به یه اسمی صدات می کنه و من برای اینکه همیشه یادت بمونه می خوام این اسمهای بانمک رو برات بنویسم عزیزم. خاله هدیه ات "پشمک" صدات می کنه و خاله هیلدا هم هر وقت زنگ می زنه می گه "بچه من" چطوره. حنا بهت می گه "آتریای من" و علیرضا هم "بچه" صدات می زنه. مامان فاطی بهت می گه "دخترم" بابایی هم بهت می گم "آتریا دختر بابا". عمه یلدا و مامان شهلا هم می گن "نی نیمون" :). تنها کسی که صدات می زنه "آتریا" بدون پسوند و پیشوند، رادین منه که همیشه می پرسه "داله ددا آتیا دداس؟" ....

راستی رادین به خاله هیلدا می گه "دادا" و به خاله هلیا هم می گه "هپیته پیته" ... خاله هیلدا دوست داره که تو هم "دادا" صداش کنی ولی من بهش گفتم تو می تونی هرچی که خودت دوست داری صداش کنی عزیزم. الان داری حسابی وول می خوری و دل من و هی بالا پایین می کنی وروجک فکر کنم داری خوشحالی می کنی قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hediyeh
6 آبان 90 16:25
vayyyyyyy azizam man asheghetam, khodaee esmi ke man barat gozashtam az hame bahaltare choon pashmak ham shirine ham khoshmaze ham pashmaloo va banamak kheili ham khastaniye va to hameye ina hasti tazasham kheili aziziiiiiiiii,,, mimiram barat asalammmmmmmmmmmmmmmmm
rez1
6 آبان 90 22:09
in boos vase hame oun esmaee ke goftiye va mamanesh ishala salamato topol mopol bedonya biyad mam felan behesh migim nini ye maziyarina ...